הדור של הבייבי בומרס הינו דור של אנשים שנולדו בין השנים 1946-1964,הם נהנו מעמד הקבוצה הדמוגרפית המחוזרת ביותר ע"י הקמעונאים שמשווקים, אבל בשנים האחרונות, ישנה תחושה שהיצרנים פשוט לא מתחשבים בהם, אלה הן המסקנות שהובאו בדו"ח חדש של חברת הנאמנות ICLP.

 

עוד עולה, כי 40% מבני דור "הבייבי בומרס" מחשיבים את עצמם כלקוחות נאמנים של  קטגוריית המזון ומוצרי הצריכה אך רק 12% מצפים כי המשווקים והקמעונאים, ישקיעו זמן ומשאבים בכדי ללמוד את הצרכים והרצונות הספציפיים והמיוחדים שלהם. 77% מהצרכנים הללו, סיפרו, כי הם אינם מוצאים מבצעים שמשווקים הקמעונאים. כיום, חלק ניכר של תקציבי השיווק שלהם, לטענת מחברי הדו"ח, למרות השפעה גדולה לבני דור המילניום באמצעות הדיגיטל והמובייל, בני דור הבייבי בומרס, הם בעלי הפנייה לכן, מחברי הדו"ח. הקמעונאים הם אלה שמשקיעים בממון רב יותר והם בעלי נוכחות גדולה יותר בערוצים המקוונים, לכן, מחברי הדו"ח מציינים, כי המשווקים והקמעונאים, צריכים לספק יותר חוויית קניה, אשר תתאים להם.

 

 עוד עולה מדו"ח זה, כי  אחד הדברים החשובים ביותר לבני דור הבייבי בומרס, הינו נוחות הקנייה, אשר תכלול נגישות לסניפים, יכולות ניווט קלות בין המדפים ומדיניות  החזרות שקופה.  עוד עולה מהדו"ח, כי בני דור הבייבי בומרס, מודעים הרבה יותר, למחירי המוצרים מאשר שאר הצרכנים.

 

דור הבייבי בומרס- איכות חיים גבוהה אבל מחפשים עדיין מבצעים

 

משווקים רבים וקמעונאים, אולי אינם מודעים לכוח הצריכה של דור הבייבי בומרס. דור זה, כבר אינו חייב משכנתא, אין לו מחובות והוא אינו מגדל ילדים יותר. בגיל זה , אנשים מקבלים עוד ירושות מהוריהם שנפטרו ואיכות חייהם הופכת להיות גבוהה יותר. הם יחפשו מוצרי מזון טבעיים ואיכותיים, אך בכל זאת, הם ימתינו בסבלנות למבצעים אטרקטיביים, אך יקנו מהם בכמות גדולה.. דור זה, אינו בעל דחף קנייה כמו הצעירים יותר

 

אותה תובנת גיל, מאפיינת גם בתחום הקמעונאי. מדיניות ההשקעה של דור הבייבי בומרס באה לידי ביטוי בזהירות בהשקעות שלהם, הם זהירים בהרבה יותר מהצעירים, גם ברכישת מוצרי צריכה בסיסיים. כל אחד מהתעשיות השונות, חייב ללמוד את ההעדפות שלהם לגבי המוצרים השונים.

 

סקרים מדויקים וחיוניים של בלובריז פאנל  כך תדעו יותר על הרגלי הצריכה

 

סקרים ודוחות שונים, הם כלי יעיל למידע של משווקים וקמעונאים רבים. בחברת בלובריז, נערכים סקרים אונליין , המעניקים ממצאים על קהילות מחקר מפולחות בצורה קפדנית ומדויקת. סקרים ודוחות אלה, מאפשרים למשווקים ולחברות השונות, להסיק את המסקנות עבור מנהלי השיווק וכיצד לבצע את השיווק הבא שלהם.  הרגלי צריכה של כל מיני שכבות גיל, עשויים לתת פתרון יעיל בשיווק שידבר לרובדי הגילאים השונים ולחלק נכון את שיטת השיווק בהתאם לממצאים העולים מהסקרים המקצועיים של חברת בלובריז.

 

 

תגיות: