קנייה מזוהה, אפשרית היום גם בחנויות המקוונות. האתגר הבא של הרשתות הקמעונאיות. ישנו דו"ח חדש, אשר מגלה כמה חוסר זיהוי נכון עשוי לפגוע ברווחים של חנויות מקוונות. הקמעונאים, עוד מתקשים  למצוא את הדרכים שתאפשרנה להם לזהות את הקונים, כבר עם כניסתם לחנות, כך עולה מהדו"ח של חברת הייעוץ: Boston Retail Partners.

 

מזהה WI FI הדרך שלכם להכיר את הלקוחות

 

מהמחקר שהתבסס בסקר שנערך בקרב 500 קמעונאים מובילים בארה"ב, עולה כי 72%,  מהקמעונאים הגדירו את  אתגר זיהוי הקונה  כאחת מהמטרות החשובות ביותר שלהם בנושא הדירות, לעומת  כ-62%  מתוכם בשנה שעברה. נכון להיום, משתמשים הקמעונאים,  בשיטות המסורתיות שהכירו עד כה, לזיהוי הקונים, אשר מאפשרות זיהוי, רק בשלב התשלום. יותר מ-80%  עושים שימוש בטלפון או בדואר האלקטרוני של הלקוח, בכדי לזהות אותו, מחצית  מהקמעונאים, עושים שימוש בכרטיס האשראי או בכרטיס המועדון שברשותם.

 

על פי טענתה של חברת המחקר,  עצם העובדה שהקמעונאים מזהים את הלקוח, כבר בעמדת התשלום משאירה את החנויות הסטנדרטיות בעמדת נחיתות, לעומת החנויות המקוונות, אשר כבר מזהות את הלקוח כבר עם כניסתם  לחנות האינטרנטית, כאשר יש באפשרותם להציע לו הצעות מפתות ומשתלמות.

 

מהדו"ח עולה בנוסף, כי כ-57% מהקמעונאים בארצות הברית, מתכוונים להטמיע בשנים הבאות מערכות WI FI,כך שתאפשרנה להם לזהות את הלקוחות, כבר עם כניסתם לחנות. 71% מתוכם, כבר מתכננים לעשות שימוש, באפליקציות בטלפון החכם למטרה זו, אשר תשפר את המכירות ותגרום להם לזהות נכון את הלקוחות הרווחיים..

 

עם זאת, נכון להיום רק 43% מהקמעונאים, בדקו כבר את מערכות WI FI לזיהוי לקוחותיהם ו-27% מתוכם העידו, כי מערכות אלה, עדיין זקוקות לשיפור  טכנולוגי משמעותי. רק 26%  מהקמעונאים, כבר בדקו את המערכות אשר מבוססות על אפליקציה ו-14% מתוכם העידו כי הן אכן דורשות שיפור.

 

הסקרים המדויקים של בלובריז פאנל- כך תשפרו את המכירות שלכם

 

באמצעות סקרים ודוחות שונים, ניתן למצוא מידע יעיל ולהעלות באופן משמעותי את נתח הרווחים. מידע זה, הינו חיוני מאוד לקמעונאים, כאשר הם כבר יכולים לצפות מראש את השיפור והסיבות השונות למכירה מוגברת.  ניתן יהיה להסיק את המסקנות הדרושות ולדעת כיצד לזהות לקוחות פוטנציאלים לרכישה של מוצרים בחנות המקוונת.

 

חברת בלובריז, הינה חברה מובילה בתחום הסקרים והדוחות והיא מתמחה בסקרים לגבי הרגלי הצריכה של קמעונאים ומשווקים. על פי הסקרים והדוחות השונים, תוכלו למצוא את הכלים הדרושים, להגדלת נתח המכירות שלכם בחנות המקוונת שבבעלותכם במיוחד, לאור התחרות הקשה בין המתחרים הרבים. כלים חיוניים אלה, יגרמו לכם להיות ברמה אחת מעל המתחרים .חברת בלובריז, מעניקה שירותי מחקר מקיפים, באמצעות צוות חוקרים מקצועיים וכן, באמצעות כלי מחקר מגוונים שיעניקו לכם את התשובות ואת אסטרטגיית השיווק הנכונה שעליכם לבצע.  

תגיות: