על פי הסקר שנעשה לאחרונה, 34% מהצרכנים, מתכוננים להקדיש יותר זמן לבישול בבית במשך השנה. כך עולה מהסקר החש, אשר נערך בארה"ב ופורסם בתחילת החודש. יחד עם זאת, עולה מהסקר כי רבע  שהם , 24% מהדור הקודם מתכננים לבשל יחד בבית, לעומת כוונה ברורה של כחצי שמהווים 49% מדור המילניום.

הדור החדש, מתכנן יותר לבשל בבית, לעומת הכוונה של 49%, שהם דור המילניום. המסקנות  היו מעניינות מאוד, לאור העובדה שקיים טרנד צרכני בשנים האחרונות, שבמסגרתו, יותר צרכנים, זנחו את הבישול בביתם והחליטו לאכול בחוץ, היות ונשים רבות יצאו לעבודה ולא היה להן זמן  לבשל בביתן. מחקרים נוספים העלו, כי בני דור המילניום, נוהגים לבשל יותר בבית. קיימות שתי סיבות לרצון של דור המילניום לבשל בביתם, הראשונה היא חיסכון בכסף והשנייה היא, הרצון לצרוך מזון בריא יותר. ישנו סקר נוסף שמראה נתונים שונים. למרות  הפופולריות הגדולה של תכניות הבישול בטלוויזיה,, אין מגמה של חזרה לבישול בבית. מידע זה, מהווה תשומה בפיתוח ושיפור של שירותים ומוצרים קיימים וחדשים. את תוצאות הסקר המקורי תוכלו לראות כאן

מעוניינים בסקרים שיסייעו לכן במידע ובשיווק?- בלובריז

באמצעות סקרים בנושאים שונים, ניתן למצוא נתונים שיסייעו לבעלי עסקים, להבין את נלך המחשבה והרגלי הצריכה בקרב צרכנים אם בישראל ואם מחוצה לה ואפילו להשוות ביניהם. אחת החברות המובילות בתחום זה, הינה חברת בלובריז, אשר עורכת סקרים שיווקיים, צרכניים ושאלונים שונים שמיועדים להצלחת הסקרים בהם היא עוסקת. החברה אוספת ומאחסנת נתונים ולאחר ניתוח הממצאים בעזרת כלים משוכללים שברשותה, היא מגישה את הדוחות הרלוונטיים ללקוחותיה הרבים.. לחברת בלובריז, ישנם קשרים רבים בכל העולם. בין לקוחותיה של החברה, ניתן למצוא את: ערוצי הטלוויזיה הישראליים, אוניברסיטאות ברחבי הארץ, שירותי בריאות ממשלתיים ועוד.

גם בחו"ל ישנם לקוחות  כמו חברת קוקה קולה, אינטל מוטורולה ועוד. חברת בלובריז, עובדת גם עם חברות גדולות והמגזר הפרטי.

 

 

 

תגיות: