מנתונים של הלשכה האמריקאית לפרסום אינטראקטיבי עולה כי פרסום במובייל עלה ופרסום בדסקטופ חווה ירידה

הנתונים של הלשכה האמריקאית, מראים כי ההשקעה בפרסום במובייל חוותה זינוק בהשקעות, לעומת הפרסום בדסקטופ שחווה ירידה חדה. בשלושת החודשים הראשונים, של 2016, מפרסמים בארה"ב, הוציאו השקעה של 50.3 מיליארד דולר, על פרסום דיגיטלי, לשם השוואה בשנת 2015, השקיעו המשווקים 59.6 מיליארד דולר, על הפרסום הדיגיטלי, כאשר ההוצאות הגבוהות ביותר נרשמו ברבעון האחרון שלה. אלה הנתונים מהלשכה לפרסום { IAB} אינטראקטיבי בארה"ב

דיוויד דוטי, סגן נשיא הארגון ציין כי, הפרסום במובייל באמצעות ווידאו, הוביל את שיעור ההוצאות על הפרסום הדיגיטלי בשנה שעברה. על פי דבריו, הנתונים המרשימים שנרשמו בשלושת הרבעונים של השנה, מראים כי המשווקים, מאמינים כי האינטרנט, הינה דרך מעולה להתחבר לצרכנים היום.

מהדו"ח החצי שנתי שפרסם ארגון זה בנובמבר, עלה, כי הפרסום במובייל, ריכז 47% מסך ההוצאות של הפרסום הדיגיטלי, אך יחד עם זאת, מאמינים כי שקלול ההוצאות של סוף השנה, יחצה אחוז ההשקעה במובייל, את אחוז ההשקעה בדסקטופ, לראשונה מאז נכנסו הטלפונים החכמים לחיינו לפני כעשור.

כאשר ההוצאה על הפרסום במובייל, עולה הון תועפות, במרבית קטגוריות הפרסום בדסקטופ, נרשמות ירידות בפועל. פורמט הפרסום היחידי שבו נרשמה צמיחה גם בדסקטופ במהלך שנת 2016, הפרסום בווידאו, היה אחד הטרנדים המעניינים בתחום שמגיע מזירת החיפוש, בעוד שההשקעה בחיפוש בדסקטופ צנחה בכ-12% בחצי הראשון של שנת 2016 לסכום של 8.9 מיליארד דולר. בהוצאה של המשווקים על חיפוש במובייל בתקופה המקבילה נרשמה עליה של 105% והגיעה לסכומים של 7.4 מיליארד דולרים.

 

בלובריז- כך תשוו הכל ותדעו  באמצעות סקרים לגבי קידום נכון של עסקים

אחד מהכלים החזקים ביותר הינו מחקר כמותי באמצעות סקרים שונים המתאימים למטרות השונות של לקוחות, המעוניינים לדעת ניבוי וחיזוי של תופעות. ע"י ניתוח נתונים שהוא מקיף ויסודי, נתן למצוא קשרים בין משתנים לצורך הסבר ומידע מדיד אמיתי ובעל השפעה, כך שחברות שונות ידעו מה היתרון שלהם על פני מתחריהן וכן, כלים אלה, יהיו חיוניים לקבלת החלטות חשובות או אפילו שינוי אסטרטגיה בשיווק. חברת בלובריז, הינה חברה ידועה העורכת סקרים למטרות השונות של לקוחותיה. החברה  בונה שאלונים שיוכלו  להתאים למטרה של לקוחותיה, אם בארץ או בעולם. על לקוחות הברה, נמנים: אוניברסיטאות ברחבי הארץ, תאגידים ציבוריים וחברות ידועות כגון: קוקה קולה, אינטל, ג'ונסון אנד ג'ונסון וחברות ידועות רבות.

פורסם במקור בפורום שיווק

תגיות: