רשת שיווק אמריקאית, עורכת פיילוט בטכנולוגיה חדשה, אשר תאפשר לה לנהל טוב יותר את המלאי ולתקשר בזמן אמת עם הצרכנים בחנות.

 

רשת השיווק האמריקאית KROGER, החלה בפיילוט, אשר נועד לבחון מחדש, שימוש במדפים חכמים, אשר יתקשרו עם הלקוחות בחנות, כך ציין מנהל מערכות המידע של הרשת בראיון לעיתון STREET JOURNAL.

 

המערכת החדשה, עושה שימוש באפליקציה מהטלפון החכם של הרשת, המותקנת בטלפונים החכמים של הלקוחות. כבר עם הפעלת מערכת זו, מזהים המדפים את הלקוח כאשר הוא נמצא לידם ומציעים לו מבצעים והטבות, המתאימים לו אישית. בנוסף, באמצעות מדפים חכמים אלה,, יכולה החנות לסמן מוצר על המדף. לדוגמא, כאשר לקוח מחפש מוצרים ללא גלוטן, יוצגו עוד מוצרים שעשויים לעניין אותו. מדפים אלה, אף יכולים להזכיר ללקוחות מוצרים שונים שהם נוהגים לרכוש מקניות הקודמות שלהם.

 

חשוב לציין, כי גם בניהול הסניף, טכנולוגיה זו מסייעת רבות למנהלי הסניפים. המדפים החכמים, מנטרים את המוצרים השונים ובמקרה שבו יהיו מוצרים זמן ארוך מדי על המדף, המדפים מוזילים את מחירי המוצרים הללו בזמן אמת, ע"י תצוגת המחיר על המסכים. חלק מהמדפים החכמים, יתריעו בפני מנהלי החנות על מוצרים שפג תוקפם או מוצרים שעומדים לאזול מהמלאי.

 

ישנה כבר רשת מרכולים אחרת, אשר כבר עושים שימוש במדפים החכמים והיא GIANT EAGLE שדיווחה לאחרונה, כי השימוש במדפים החכמים מייעלת את הזמן ואת מילוי המדפים ב-66% ולצמצום זמן היעדר המוצרים, ב – 50%. עם זאת, למרות הפוטנציאל הגלום במדפים החכמים, רשתות הקמעונות אינן ממהרות עדיין לאמת את הטכנולוגיה הספציפית הזאת. רשת KRONGER, אימצה את המהלך בתום שנתיים של בדיקות מקדימות ומקיימת את הפרויקט בשלבי פיילוט בלבד.

 

היתרון הרב של  חברת בלובריז פאנל ברשתות השיווק

 

בלובריז פאנל, הינה חברת סקרים ומחקר אינטרנטית שהיא הראשונה בישראל. בלובריז, נוסדה בשנת 2006 ע"י 3 חברות מתחום התוכנה והפרסום האינטראקטיבי ומחקר שווקים. החברה הוקמה במטרה לצרכי איסוף מידע שיווקי, עבור יצרניות, משווקים, מפרסמים וחברות שונות מרחבי העולם,  חברות מעולם התקשורת וכל גוף ציבורי או פרטי.  מדובר על מידע, אשר מהווה תשומה בפיתוח ושיפור המוצרים והמכירות. חברת בלובריז, מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי מחקר, אם באסטרטגיית מחקר מקיפה, תכנון ובניית שאלון, הרכבת מדגם בהתאם לצרכי המחקר ועוד

 

לבלובריז, קשרים ענפים בכל העולם והיא עורכת סקרים גם בישראל, עבור לקוחות מקומי ובינלאומי וכן, החברה עורכת סקרים בחו"ל באמצעות שותפיה הגלובאליים. ניתן למנות לקוחות רבים אשר מנויים בחברה כגון לקוחות בינלאומיים כמו: ג'ונסון את ג'ונסון, מוטורולה, טויוטה, קוקה קולה אינטל ועוד. בישראל חברות רבות כבר מנויים בחברת בלובריז ומקבלים שירות כגון: שירותי בריאות כללית, אוניברסיטת אריאל, משרד הבריאות, רשות הטבע והגנים, משטרת ישראל {אח"מ}, ערוצי טלוויזיה, חברות לביטוח חקלאי ומכללות רבות ברחבי הארץ.

תגיות: