נספר לכם היום על שירות  חדש בבריטניה שמאפשר לצרכנים השונים, לנהל באופן אוטומטי את ימי ההולדת של קרוביהם.

 

מי מאתנו אינו נזכר פתאום בחרדה, כי הוא איחר את תאריך יום הולדת של מישהו שהוא חשוב לו? מערכת שהושקה לאחרונה באנגליה, בשם Obviously, מאפשרת לאנשים אלה, לצמצם את הנזקים מלכתחילה ולנהל את הפקת ימי ההולדת של קרוביהם, בקלות ויעילות.

 

 

OBVIOUSLY - המילים "לא זכרתי" יוצאות מהלקסיקון

 

אז כיצד מערכת זו פועלת? המשתמש פשוט נרשם למערכת וממלא את תאריכי ימי ההולדת של קרוביו. עבור כל אחד מהקרובים וחבריו הטובים, הוא יכול לבחור הגדרות מיוחדות מראש. כגון: צבע הפרחים שיישלחו אליו או אליה, סוג המתנה שהוא או היא יאהבו וכן,  בחירה של ברכה אישית שנכתבה מעומק לב.

 

ביום המשלוח, יקבלו המשתמשים הודעה על שליחת החבילה, כאשר ישנה כבר תזכורת על יום ההולדת הקרב. את המשלוח, ניתן יהיה לבטל יומיים לפני האירוע. עלות של זר פרחים, היא 35 ליש"ט, ולפרחים ניתן יהיה להוסיף סלסילות או חבילות שי במחירים שונים.  בדרך זו, לא תחושו יותר אי נעימות ותהיו מאורגנים היטב, לקראת יום ההולדת הבאה של חברים, מכרים או בני משפחה. לא יקרה מצב, שתשכחו את יום ההולדת ותחושו לא נעים או רגשי אשמה.

 

להיות עם היד על הדופק  - בלובריז פאנל

 

כמה נחמד יהיה לזכור את ימי ההולדת לא רק של קרוביכם, כי אם של הקולגות שלכם לעסקים? זה חלק מיחסי ציבור שבעלי עסקים רבים מאמצים, על מנת לשמור על יחסים טובים עם הקולגות שעמם הם עובדים. חברת בלובריז פאנל, הינה חברת המחקר האינטרנטית הראשונה בישראל. החברה הוקמה, בשנת 2006, ע"י שלוש חברות מתחום התוכנה, פרסום אינטראקטיבי וכן, מחקר שווקים.

 

חברת בלובריז, הוקמה לצרכי איסוף מידע ונתונים בתחומים השיווקיים, עבור יצרניות, משווקים, מפרסמים חברות מעולם התקשורת וכל גוף, פרטי או ציבורי. ניתן למצוא בחברת בלובריז, שירותי מחקר, מתכנון אסטרטגיית מחקר מקיפה, תכנון ובנייה של שאלונים, הרכבת המדגם לצרכי המחקר. תוכלו לקבל ליווי מקצועי לאורך כל התהליך של המחקר השיווקי שברצונכם לערוך. חברת בלובריז פאנל, הינה חברה מנוסה ובעלת קשרים ענפים בכל העולם. לחברה יש את הכלים הסטטיסטיים המתקדמים ביותר והגשה של דוחות בנושאי השיווק השונים על פי הצורך.

 

חברת בלובריז פאנל, היא בעלת קשרים ענפים בכל העולם ועורכת סקרים גם בחברות הנמצאות בחו"ל ובארץ.  חברות ענק בחו"ל הן לקוחותיה של חברת בלובריז כגון: קוקה קולה,נילסן, אינטל, מוטורולה, טויוטה ועוד. גם בישראל, חברות גדולות וידועות, נמנות על לקוחותיה של בלובריז כגון: קופת חולים כללית, אוניברסיטת אריאל, משרד הבריאות, רשות הטבע והגנים, ערוצי טלוויזיה, חברות ביטוח, משרדי פרסום ויחסי ציבור ועוד.

תגיות: